Függőségem: az utazás

Függőségem: az utazás

Mindenem a világjárás

A lány, akinek az utazási kedve egy másodpercre sem nyugszik

2017. március 05. - wanderlust13

Eszter vagyok, 30 éves, utazás-, könyv, és kajafüggő. :) 

A szüleimnek köszönhetően abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy gyerekkoromtól kezdve sokat utazhattam, és úgy neveltek, hogy legyek nyitott a világra, az új dolgokra, új ízekre, új kultúrákra, merjek önálló lenni és tapasztalni és ne ítéljek el soha senkit és semmit azért mert más, mint amit én megszoktam. Óriási ajándékot adtak ezzel nekem, amiért rendkívül hálás vagyok. 

Régóta érlelődik bennem egy blog gondolata, ahol leírom az utazási tapasztalataimat, hátha más is kedvet kap világot látni, vagy épp pont oda készül ahol én már jártam, és bízom benne, hogy hasznos információkkal tudok szolgálni az internet népének. Minden utam előtt én is át szoktam böngészni rengeteg blogot és persze a tripadvisort (ahova egyébként én is aktívan posztolok), és a legutóbbi nagyobb volumenű nyaralásom szervezése közben született meg a döntés, hogy márpedig én ezt mindet le fogom írni. Amíg úton voltam egyébként végig vezettem egy kis kézzel írott naplót, hogy könnyebb legyen a visszatekintés, bár általában még évek múlva is elevenen szoktam emlékezni az utazásaim minden percére, hiszen szeretek mindent elraktározni magamban és a nehéz időkben ezekből táplálkozni. 

Az első posztjaim a legutóbbi délkelet-ázsiai nyaralásomról, illetve annak szervezéséről fognak szólni, aztán majd szépen szemezgetek a korábbi útjaimból, na meg persze már idén tavaszra, nyárra, őszre és télre is vannak kisebb-nagyobb volumenű terveim. 

Olvassátok a blogomat szeretettel, és minden építő jellegű kritikát szívesen veszek!

Ahogy angolul oly csodásan ezt ki lehet fejezni: stay tuned! :)

636164912760535045-102992806_960_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterstravels.blog.hu/api/trackback/id/tr6112311953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása